Przejdź do głównej zawartości

przykład spamu od ADK, ul. Struga 24, 49-305 Brzeg tel. 533 239 269




Przykład spamu rozsyłanego przez   ADK, ul. Struga 24, 49-305 Brzeg

Spam taki jest zabroniony przez ustawę prawo telekomunikacyjne art. 172. ADK pobrali z internetu ogólnodostępne adresy email i wysnuli domniemanie, że jeśli adres jest ogólnodostępny to można bez żadnych konsekwencji zgodę pchać do takich emaili swój spam.

Spamerstwo to wcześniej czy później będzie ukarane grzywną z ustawy o ochronie baz danych oraz przez Prezesa UKE.









-------- Oryginalna wiadomość --------
Od: Akademia Doskonalenia Kadr < iwona.kowalik@adkszkol.emailpro.pl >
Do: cech@sl.home.pl
Data: 5 czerwca 2017 o 01:11
Temat: Nowelizacja Kodeksu Pracy w praktyce - Warszawa - 28.06.2017








Zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się 28 czerwca 2017 r. w Warszawie


Siedziba Centrum Języków Profi Lingua Al. Jerozolimskie 27w godz. 10.00 15.00



Nowelizacja Kodeksu Pracy - akta osobowe

od zatrudnienia do zwolnienia po zmianach prawnych



Od 1 stycznia 2017 r. obowiązuje szereg nowych zmian w prawie pracy, m.in. dłuższy okres na odwołanie się od wypowiedzenia, obowiązek wprowadzenia regulaminów pracy

i wynagradzania czy nowe zasady wydawania świadectw pracy.
Program szkolenia:



1. Rekrutacja pracownika

zasady gromadzenia dokumentacji w postępowaniu rekrutacyjnym , bez zarzutu dyskryminacji i naruszenia przepisów o ochronie danych

przechowywanie dokumentów aplikacyjnych kandydatów na pracowników



2. Umowy o pracę 2016 w świetle nowelizacji przepisów Kodeksu pracy

jakie rodzaje umów o pracę pozostaną po zmianach

nowe regulacje w zakresie umowy na okres próbny

zawieranie terminowych umów o pracę nowe limity od 2016 r.

przypadki uzasadniające odstąpienie od nowych limitów dla umowy terminowej oraz wymagana w tym przypadku procedura oraz konsekwencje prawne jej naruszenia

stosowanie nowych przepisów w okresie przejściowym do umów zawartych przed nowelizacją

wypowiadanie umów terminowych po nowelizacji

zasady formułowania poszczególnych elementów umowy o pracę (miejsce pracy ,rodzaj stanowiska , dodatkowe obowiązkowe postanowienia dla pracowników niepełno etatowych itp.)

zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych zmiany 2016r.



3. Zasady tworzenia innych dokumentów gromadzonych w aktach osobowych

pracownika

przygotowanie informacji o warunkach zatrudnienia oraz aktualizacja informacji uwzględniająca zmiany 2016 r. w świetle spornych stanowisk PIP i Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

oświadczenia pracownika o korzystaniu/niekorzystaniu z uprawnień rodzicielskich /opieka nad dzieckiem do lat 14 zmiany 2016 r.

Urlopy rodzicielskie ,wychowawcze i ojcowskie zmiana 2016 r.

dokumentacja kar porządkowych

obcojęzyczne dokumenty w aktach osobowych

forma prawna i najważniejsze elementy zakresu czynności



4. Zasady kierowania na szkolenia BHP i obowiązkowe badania lekarskie

sposób przygotowania skierowania na badania lekarskie po zmianach prawnych 2015 r.

zasady honorowania orzeczenia lekarskiego z poprzedniego zakładu pracy w świetle nowelizacji obowiązującej od 2015 r.

badania lekarskie pracowników prowadzących samochód do celów służbowych

badania kontrolne ,w tym kobiet powracających do pracy po urlopach macierzyńskich w świetle najnowszego orzecznictwa Sądu Najwyższego

czy należy zapewnić badania lekarskie i szkolenia BHP osobom zatrudnionym na podstawie umów cywilnoprawnych?



5. Zasady rozwiązywania umów o pracę , sporządzanie oświadczeń o

wypowiedzeniu umowy o pracę , rozwiązanie jej bez wypowiedzenia i za

porozumieniem stron

przyczyna wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę

porozumienie rozwiązujące umowę o pracę



6. Wystawianie , korygowanie i duplikowanie świadectw pracy (np. dla pracowników, którzy zakończyli prace kilka lat temu )

prostowanie i zmiana świadectwa pracy

zasady wydawania duplikatu świadectwa

terminy wystawiania świadectw pracy, ze szczególnym uwzględnieniem umów terminowych



7. Prowadzenie akt osobowych pracowników

zasady numerowania i porządkowania akt osobowych

jak prowadzić akta osobowe pracownika, aby nie naruszyć przepisów ustawy o ochronie danych osobowych pracownika?

jak i przez jaki czas należy przechowywać dokumenty pracownicze ( listy płac ,ewidencje czasu pracy , wnioski urlopowe itp.)?



8. Odpowiedzialność pracodawcy i osób zajmujących się sprawami kadrowymi za naruszenie przepisów dotyczących dokumentacji osobowej pracowników , czy też ochrony danych osobowych

czy pełnomocnictwo do prowadzenia spraw pracowniczych oznacza odpowiedzialność osoby z działu personalnego?

nowe zasady odpowiedzialności za niewłaściwe prowadzenie akt osobowych po zmianie przepisów prawa pracy



Maria Jaworska trener z wieloletnim doświadczeniem, współpracujący z najlepszymi ośrodkami szkoleniowymi w Polsce, praktyk gospodarczy kładący szczególny nacisk na praktykę i symulację. Szkoli zarówno czynnych zawodowo specjalistów, pracowników administracji publicznej, kadrę zarządzającą jak i młodych przedsiębiorców oraz osoby dopiero wkraczające na rynek pracy lub zmieniające kwalifikacje zawodowe. Posiadający wszechstronną wiedzę i doświadczenie z zakresu prawa pracy ukończone studia z zakresu administracji na Uniwesytecie Wrocławskim oraz wieloletni praktyk z zakresu prowadzenia kadr.



W ramach szkolenia zapewniamy materiały szkoleniowe w wersji papierowej i na płycie CD oraz poczęstunek.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje imienny certyfikat, potwierdzający udział w szkoleniu.



Koszt szkolenia:



1 osoba 240,- zł netto

2-5 osób z jednej instytucji 220,- zł netto za każdą osobę

6 i więcej osób z jednej instytucji możliwość negocjacji ceny !

Termin przesyłania zgłoszeń do 23 czerwca 2017 r.



do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT

UWAGA: w przypadku deklaracji (opcja do zaznaczenia w karcie zgłoszeniowej), iż opłata za szkolenie jest dokonywana ze środków publicznych oraz szkolenie podnosi kwalifikacje pracowników, na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt. 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r. (Dz. U. 2011.177.1054), wystawiamy fakturę bez ww. podatku, tj. wykazujemy jedynie kwotę netto, która jest kwotą do zapłaty.

(cyt.: Art. 43.

1. Zwalnia się od podatku:

29) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, inne niż wymienione w pkt 26:

c) finansowane w całości ze środków publicznych

- oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane; )




Uczestnicy szkolenia otrzymują faktury z 7 dniowym terminem płatności.




Dodatkowe informacje można uzyskać:

1. Telefoniczne pod numerami: 696 329 770 lub 660 828 999

2. za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@szkoleniadlaadministracji.net.pl




Wypełnioną poniżej Kartę Zgłoszeniową oraz ew. oświadczenie ( zamieszczone poniżej) prosimy przesłać:

 emailem ( po zeskanowaniu) na adres: biuro@szkoleniadlaadministracji.net.pl

 fax-em pod numer: 77 412 60 45




Rezygnację należy zgłaszać w formie pisemnej nie później niż 2 dni przed terminem szkolenia fax-em lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W przypadku braku rezygnacji na piśmie, nieobecność zgłoszonego uczestnika nie zwalnia od wniesienia opłaty.




Informacja dodatkowa

Akademia Doskonalenia Kadr w ramach swojej działalności oferuje również organizację szkoleń zamkniętych, które są realizowane na Państwa indywidualne zamówienie. Wykładowca opracuje program szkolenia pod specyfikę instytucji, firmy, działu oraz oczekiwania Zamawiającego. Na potrzeby klienta dostosujemy program szkolenia, sposób prowadzenia zajęć oraz terminy. Plusem tego szkolenia jest stosunkowo niski koszt w przeliczeniu na jednego uczestnika. Istnieje również możliwość zorganizowania takiego szkolenia dla pracowników kilku/kilkunastu jednostek lub spółek z jednej gminy, czy też danego obszaru. Wówczas wystawimy faktury indywidualne na każdą Instytucję.

W przypadku zainteresowania z Państwa strony tą formą szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty elektronicznej.

Z poważaniem Daniel Kowalik



W przypadku, kiedy nie życzycie sobie Państwo otrzymywania od nas ofert, prosimy o przesłanie wiadomości z tytułem NIE, na adres mailowy; iwona.kowalik@o2.pl


ADK, ul. Struga 24, 49-305 Brzeg
email: alpinistadrzewny@o2.pl
tel. 533 239 269
Firma realizuje prace z zakresu pielęgnacji i wycinki drzew.
W ramach naszej oferty wykonujemy:
-likwidację uschniętych i nadłamanych konarów zagrażających bezpieczeństwu ludzi,
-likwidację konarów kolidujących z elementami infrastruktury,
-poprawianie statyki drzew,
-wzmocnianie koron i pni drzew poprzez stosowanie wiązań dynamicznych i statycznych,
-wycinkę sekcyjną drzew w ciasnej zabudowie,
-awaryjne wycinki przy liniach energetycznych,
-usuwanie brył korzeniowych.
Posiadamy doświadczenie oraz wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania zawodu arborysty, ważne badania wysokościowe, własny sprzęt.
Wykonujemy prace na terenie całej Polski, prace przy pomnikach przyrody, w trudno dostępnych miejscach, przy liniach energetycznych. Realizujemy zadania dla firm i osób prywatnych.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ISMR Chłodna 51 Warszawa kredyty

 Firma spamująca. Autorstwa <a href="//commons.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Celeber96&amp;action=edit&amp;redlink=1" class="new" title="User:Celeber96 (page does not exist)">Celeber96</a> - <span class="int-own-work" lang="pl">Praca własna</span>, Domena publiczna, Link

Kontrukcje stalowe i urządzenia spam

Przykład spamu rozsyłanego na przypadkowe adresy email: Return-Path: < firma@biznesowy.email > Received: from cloudserver2082506.home.net.pl (89.161.254.214) (HELO cloudserver2082506.home.net.pl)  Dnia 12 lutego 2017 o 21:11 Konstrukcje i Urzadzenia < firma@biznesowy.email > napisał(a):  Proszę o zgodę na  przesłanie  informacji   dotyczącej     wytwarzanych przez moja Firmę konstrukcji stalowych     i urządzeń technologicznych.    Proszę odpisać  Tak lub  Nie Poczytaj artykuły na ten temat: https://google.pl/search?zakaz+wysyłania+ofert+handlowych+do+firm+na+email Porady prawne na forum prawniczym: https://www.google.pl/search?q=wysyłanie+ofert+handlowych+drogą+elektroniczną+2016  

spam finansowy kredyty dla firm

Numery telefonów do spamerów finansowych: Artur Wojtowicz +48 690799019; 690 799 019 Łukasz Rzeszotek 662205510 Joanna Rudnik  +48 512 013 570 Adam Kowalik Więcej informacji:  690 799 019 (+48) 530472956 Tel.: +48.574.949.925 Joanna Rurańska specjalista ds. finansowania firm Tel. +48 506 284 883 Jesli wyraża Pan/Pani zgodę biuro@finansujemybiznes.pl 796507989 NOTA informacyjna Wiadomość przeznaczona dla odbiorców profesjonalnych. Państwa adres email pozyskano z dostępnych stron www w celu przesłania zapytania o możliwość przedstawienia informacji o usługach skierowanych wyłącznie do przedsiębiorstw. Treść wiadomości nie stanowi oferty. Wiadomość nie jest skierowana do konsumenta, czynności nie mają charakteru marketingu bezpośredniego, nie zmierzają w kierunku zawarcia umowy. W przypadku gdy adres email zawiera Państwa dane osobowe [lub gdy Państwo tak uważacie (imię, nazwisko lub inne dane pozwalające na Państwa identyfikację)] prosimy o wyrażenie zgody na