Przejdź do głównej zawartości

forum-media przykład spamu wysyłanego na adresy email

Przykład spamu od forum-media.pl Spamowanie niezgodne z art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne. Rozsyłają spam na adresy których nie znają i dają linka, gdzie można się wyspisać.
Idąc ich tokiem rozumowania, możesz na  event_pf@forum-web.pl   lub  bok@forum-media.pl wysyłać spam nie pytając ich o zgodę


Return-Path: < jnhyuh7yhstygbh765tg12qasd5tge.4rfg6.7.1.forummediapolska2.smtp@news.cloudmail.pl>
Received: from smtp2-366.cloudmail.pl (185.70.36.34) (HELO smtp2-355.cloudmail.pl)


> Dnia 8 kwietnia 2017 o 06:59 Ryszard Paczkowski < event_pf@forum-web.pl > napisał(a):
>
>
> Zapisz się już dziś!
> Zobacz wersję online.
>
> [Pobierz obrazki] Organizator: [Pobierz obrazki]
> [ VII warsztatowy kongres szefów produkcjji]
> Przedsprzedaż! Niższa cena 599 zł + VAT (736,77zł brutto) tylko do 20 kwietnia 2017r.
> Dzięki udziałowi w Kongresie:
> [Pobierz obrazki]
> Nauczysz się szybko diagnozować moment wystąpienia u pracownika chęci opuszczenia firmy i dobierać środki zaradcze,
>
>
> [Pobierz obrazki]
> Wyposażysz się w sprawdzone metody budowania lojalności i zaangażowania u pracowników,
>
>
> [Pobierz obrazki]
> Dowiesz się, jak wdrażać zmiany, aby nie wpłynęły negatywnie na zespół produkcyjny i nie przełożyły się na odpływ specjalistów,
>
>
> [Pobierz obrazki]
> Poznasz skuteczne rozwiązania stosowane w innych firmach produkcyjnych, które przełożyły się na zmniejszenie rotacji,
>
>
> Kto powinien wziąć udział?
> ✓ Dyrektorzy i kierownicy produkcji
> ✓ Szefowie działów utrzymania ruchu,
> ✓ Mistrzowie, brygadziści, liderzy,
> ✓ Specjaliści ds. HR w firmach produkcyjnych.
> Zapisz się »
> Program kongresu:
> [Pobierz obrazki] Budowa lojalności i zaangażowania w zespole produkcyjnym
> * Co wpływa na poczucie lojalności i zaangażowania – przegląd czynników, o których nie można zapomnieć podczas zarządzania,
> * Zarządzanie zaangażowaniem w zależności od etapu rozwoju i kompetencji pracowników – jak skutecznie zbudować zaangażowanie emocjonalne,
> * Jak zwiększać poziom satysfakcji z wykonywanej pracy i atrakcyjność bieżącej roli zawodowej – przegląd dostępnych rozwiązań dla firm produkcyjnych,
> * Jak na pracowników wpływa rywalizacja na hali - jakie zagrożenia mogą się wiązać z jej stosowaniem i kiedy się na nią decydować?
> [Pobierz obrazki] Zapobieganie rotacji pracowników kluczowych dla zespołu
> * Jak właściwie zidentyfikować kluczowych pracowników w dziale produkcji przy pomocy Matrycy Wkładu i Ryzyka,
> * W jaki sposób identyfikować źródła pojawiającej się frustracji u specjalistów i jakie działania podejmować, aby niwelować jej poziom?
> * Jakie wymagania i oczekiwania mają specjaliści ze względu na zajmowane stanowisko i wiek?
> * Lista alternatywnych i oryginalnych form zachęt, które są odpowiedzią na potrzeby kluczowych pracowników i stanowią dla nich rzeczywistą wartość
> [Pobierz obrazki] Narzędzia wspomagające utrzymanie pracowników produkcyjnych
> * Fakty i mity o assessment centre – czy sprawdza się w przypadku rekrutacji pracowników produkcyjnych w warunkach rynku pracownika?
> * Jak wykorzystać informacje pozyskane z Exit Interview do zatrzymania reszty pracowników w firmie?
> * Jak i kiedy prowadzić rozmowy diagnostyczno -rozwojowe z pracownikami produkcyjnymi, aby zapobiegać odejściom?
> * Jak kreatywnie zarządzać ścieżką rozwoju pracowników, jeśli nie ma możliwości podwyżki bądź w dziale obowiązuje płaska struktura?
> [Pobierz obrazki] Zmiany w firmie i dziale – jak je wdrażać, aby nie odbiły się na rotacji?
> * Wykorzystanie modelu DICE do prawidłowego wdrożenia zmiany – analiza i ustalenie właściwych mierników
> * Budowanie efektywnego programu wprowadzania zmiany – co wziąć pod uwagę i jak wyeliminować rzeczy, które zniechęcają do zmian?
> * Jak właściwie kreować pilność i ważność wprowadzenia zmiany dla działu produkcji?
> * Jak radzić sobie z oporem, wyparciem, brakiem motywacji do podjęcia próby i brakiem gotowości do akceptacji wprowadzanych zmian z wykorzystaniem właściwej komunikacji?
> [Pobierz obrazki]
>
> Panel warsztatowy: Trudne sytuacje i konflikty na hali, co zrobić, żeby nie wpłynęły na rotację
>
> * Jakie stanowisko zabierać w sytuacjach konfliktowych – strony czy mediatora – w zależności od rodzaju konfliktu?
> * Jak rozwiązywać konflikty między zmianami i stworzyć atmosferę wspólnej odpowiedzialności za cel?
> * W jaki sposób przekazywać zespołowi negatywne informacje np. o zabraniu premii, likwidacji oddziału, zwolnieniu pracownika, aby uniknąć zbędnego chaosu i negatywnych reakcji?
> Prelegenci:
> [Beata Chorągwicka-Majstrowicz]  Beata Chorągwicka-Majstrowicz
> Główny Specjalista ds. Projektów HR w KGHM Polska Miedź S.A.
> Doktor psychologii pracy i organizacji, doradca biznesowy ds. HR z doświadczeniem w organizacjach o zasięgu międzynarodowym, wykładowca akademicki i trener. Laureatka i finalistka prestiżowych konkursów i wyróżnień w dziedzinie HR: Top HR Manager, HR Innovator, HR Dream Team. Obecnie Główny Specjalista ds. Projektów HR w firmie KGHM Polska Miedź S.A. O/ZG „Rudna”, jednej z największych podziemnych kopalni miedzi na świecie. W swojej karierze zawodowej koordynowała i wdrożyła z sukcesem kilkadziesiąt projektów z zakresu HR dla różnego rodzaju organizacji, mikro- i makroprzedsiębiorstw reprezentujących różne branże (usługi, produkcja, IT itd.), organizacji z sektora prywatnego i publicznego na terenie Polski i Hiszpanii.
> [Agnieszka Durska]  Agnieszka Durska
> Od 15 lat zawodowo zajmuje się psychologią pracy i organizacji.
> Z wykształcenia socjolog, absolwentka UAM. Manager HR, obecnie zarządzający zespołem doświadczonych specjalistów personalnych, a wcześniej HR biznes parterów. Trener, konsultant z zakresu psychologii pracy oraz zarządzania. Od kilku lat pomaga managerom firm produkcyjnych w prowadzeniu polityki personalnej od projektowania i prowadzenia procesów rekrutacyjnych, poprzez wsparcie w budowaniu systemów rozwojowych i wynagrodzeniowych, optymalizację procesów produkcyjnych i budowaniu dopasowanych do nich struktur organizacyjnych opartych o filozofię lean. Współpracowała m.in. z Pfeifer & Langen Polska S.A., Eltel Networks S. A. Fabryką Konstrukcji Stalowych i Maszyn Spomasz S.A.. Obecnie Starszy HR Biznes Partner w Phoenix Contact Wielkopolska Sp. z o.o.
> [Marcin Łaciak]  Marcin Łaciak
> Psycholog pracy i organizacji.
> Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania zespołem, budowania grup zadaniowych, organizacji współpracy wewnątrzorganizacyjnej, wdrażania systemu ocen wewnętrznych oraz prowadzenia rekrutacji. Pomaga firmom produkcyjnym w budowaniu systemów rozwojowych i wynagrodzeniowych, optymalizacji procesów produkcyjnych i budowaniu dopasowanych do nich struktur organizacyjnych.
> [Beata Piekarska]  Beata Piekarska
> Menedżer Operacyjny.
> Jest absolwentką wydziału Technologii Żywności i Żywienia Człowieka Akademii Rolniczej we Wrocławiu. Karierę zawodową rozpoczęła 13 lat temu od programu stażowego w dziale produkcji. Swoje doświadczenie budowała w pracy w firmach Kraft, GlaxoSmithKline i Beiersdorf. W tym czasie zarządzała różnorodnymi zespołami i projektami, stale koncentrując się na doskonaleniu operacyjnym, wdrażaniu zmian i tworzeniu efektywnie współpracujących zespołów. Pasjonatka Lean Manufacturing, Psychologii behawioralnej oraz Coachingu. Obecnie Menedżer Operacyjny w Beiersdorf Manufacturing Poznań zarządzająca 300 osobowym zespołem.
>
> Pakiet uczestnika zawiera:
>
> ✯ Gwarantujemy Państwu wykłady oraz warsztaty przedstawione przez wybitnych specjalistów – dzięki temu macie Państwo pewność, że przedstawiona wiedza ma najwyższy certyfikat jakości.
> ✯ Każdy uczestnik bierze udział w warsztatach – opartych na dokładnym omówieniu studiów przypadków,
> ✯ Zapewniamy Państwu bieżące konsultacje z ekspertami – dzięki temu jednego dnia w jednym miejscu będziecie Państwo mogli zweryfikować swoje obserwacje i wątpliwości.
> ✯ Każdego z Państwa zapraszamy na lunch oraz przerwy kawowe.
> Termin i lokalizacja:
>
> VII WARSZTATOWY KONGRES SZEFÓW PRODUKCJI
>
> 22 czerwca 2016 r. w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM, Pl. Wł. Andersa 1, 61-898 Poznań.
> Ramowy czas trwania kongresu godz. 9.00 – 17.00
> Przedsprzedaż! Niższa cena 599 zł + VAT (736,77zł brutto) tylko do 20 kwietnia 2017r.
> Zapisz się »
> szefowie-produkcji.pl
>
> Forum Media Polska Sp. z o.o.
> ul. Polska 13, 60-595 Poznań
> Kontakt: tel. 61 66 55 800; Infolinia 801 88 44 22
> fax 61 66 55 888; e-mail: bok@forum-media.pl
> Kontakt:
> kwestie merytoryczne:
> Hanna Nowicka, tel. 61 66 55 763
> Hanna.Nowicka@forum-media.pl
> pytania dotyczące faktur i rozliczeń:
> tel. 61 66 55 774
>
>
> Aby nie otrzymywać więcej informacji od nas, użyj tego linka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ISMR Chłodna 51 Warszawa kredyty

 Firma spamująca. Autorstwa <a href="//commons.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Celeber96&amp;action=edit&amp;redlink=1" class="new" title="User:Celeber96 (page does not exist)">Celeber96</a> - <span class="int-own-work" lang="pl">Praca własna</span>, Domena publiczna, Link

Kontrukcje stalowe i urządzenia spam

Przykład spamu rozsyłanego na przypadkowe adresy email: Return-Path: < firma@biznesowy.email > Received: from cloudserver2082506.home.net.pl (89.161.254.214) (HELO cloudserver2082506.home.net.pl)  Dnia 12 lutego 2017 o 21:11 Konstrukcje i Urzadzenia < firma@biznesowy.email > napisał(a):  Proszę o zgodę na  przesłanie  informacji   dotyczącej     wytwarzanych przez moja Firmę konstrukcji stalowych     i urządzeń technologicznych.    Proszę odpisać  Tak lub  Nie Poczytaj artykuły na ten temat: https://google.pl/search?zakaz+wysyłania+ofert+handlowych+do+firm+na+email Porady prawne na forum prawniczym: https://www.google.pl/search?q=wysyłanie+ofert+handlowych+drogą+elektroniczną+2016  

spam finansowy kredyty dla firm

Numery telefonów do spamerów finansowych: Artur Wojtowicz +48 690799019; 690 799 019 Łukasz Rzeszotek 662205510 Joanna Rudnik  +48 512 013 570 Adam Kowalik Więcej informacji:  690 799 019 (+48) 530472956 Tel.: +48.574.949.925 Joanna Rurańska specjalista ds. finansowania firm Tel. +48 506 284 883 Jesli wyraża Pan/Pani zgodę biuro@finansujemybiznes.pl 796507989 NOTA informacyjna Wiadomość przeznaczona dla odbiorców profesjonalnych. Państwa adres email pozyskano z dostępnych stron www w celu przesłania zapytania o możliwość przedstawienia informacji o usługach skierowanych wyłącznie do przedsiębiorstw. Treść wiadomości nie stanowi oferty. Wiadomość nie jest skierowana do konsumenta, czynności nie mają charakteru marketingu bezpośredniego, nie zmierzają w kierunku zawarcia umowy. W przypadku gdy adres email zawiera Państwa dane osobowe [lub gdy Państwo tak uważacie (imię, nazwisko lub inne dane pozwalające na Państwa identyfikację)] prosimy o wyrażenie zgody na