Przejdź do głównej zawartości

Education First narusza art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne

Firma EducationFirst próbuje pozyskiwać nowych kontrahentów i odbiorców na swoje usługi z naruszeniem art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne, rozsyła tysiące emaili o jednakowej treści na różne adresy email, czym zaśmieca komercyjne skrzynki email naruszając art. 7 i 8 ustawy o ochronie baz danych.

Dodatkowo bezczelnie piszą, że można się wypisać z mailingu, idąc ich tokiem rozumowania, można więc bez ich wiedzy i zgody wysyłać do nich cały spam jaki tylko się da, a oni niech się z tego spamu wypisują.

Nielegalna reklama jest zakazana ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, inne firmy szkolące, mogą powołać się na tę ustawę, aby wyeliminować EducationFirst z rynku.

EducationFirst nie przyjmuje żadnych społecznych pouczeń wysyłanych na email, w dupie mają odbiorców do których wysyłają spam.





> Dnia 7 marca 2017 o 08:53 Kontrahenci z Niemiec_Education_First < kontakt@treningifirmowe.com.pl > napisał(a):
>
>
> Pozyskiwanie Kontrahentów z Niemiec 2017
>
>
>
>
> [Wymiana handlowa z Niemcami bije rekordy. Niemcy to najczęstszy kierunek zagranicznego rozwoju polskich przedsiębiorstw. Niemcy wciąż pozostają dla blisko połowy polskich przedsiębiorców (48 proc.) rynkiem, który przynosi najwięcej przychodów ! . Założenie szkolenia: Na exporcie - imporcie i usługach z Niemcami można dużo zarobić pod warunkiem, że się wie jak to profesjonalnie realizować.]
>
>
>
> Roedl & Partner
> Rödl & Partner W przewodniku po polskim biznesie „Book of Lists” 2016  zajął 1. miejsce w rankingu „Firmy audytorskie i księgowe” w kategorii „Firmy księgowe” oraz 1. miejsce w rankingu firm oferujących outsourcing procesów biznesowych (BPO)
> Mec. Piotr Mrowiec
> LL.M. Rödl & Partner -doradztwo prawne dla przedsiębiorców zagranicznych, doradza polskim przedsiębiorcom inwestującym w Niemczech
> Mec. Monika Spotowska
> Senior Associate w Rödl & Partner. Transgraniczne zatrudnianie pracowników i optymalizacja obciążeń podatkowych związanych z zatrudnieniem w Polsce i za granicą. Współautorka publikacji książkowych min. pt. „Praca cudzoziemców w Polsce”
>
> 9.30 _27.03.2017 początek
>
>
> I. Pozyskiwanie kontrahentów - Jak i gdzie szukać nowych kontrahentów w Niemczech ?
>
> 1. Wsparcie instytucjonalne polsko-niemieckiej współpracy gospodarczej
> 2. Prawne aspekty marketingu i reklamy w Niemczech
> 3. Gdzie szukać nowych kontrahentów w Niemczech i jak się reklamować ?
> 4. List ofertowy do kontrahenta niemieckiego -( treść, elementy) przykład w j.niemieckim
>
>
> II. Zawieranie umów handlowych z niemieckimi kontrahentami: - EXPORT i IMPORT , USŁUGI-
>
> * Wybór prawa, Przepisy kolizyjne
> * Prawo materialne a właściwość sądu
> * Zawarcie umowy – formy, wady oświadczeń woli
> * Rodzaje umów (umowy nazwane, umowy nienazwane)
> * Ograniczenia w kształtowaniu umów
> * Typowe klauzule umowne
> * Miejsce spełnienia świadczenia
> * Pełnomocnik w prawnie niemieckim
> * Warunki, Terminy, Przedawnienie
> * Stosowanie wzorca umownego (OWU) w transakcjach handlowych
> * Skutki niewykonania, albo nieterminowego wykonania zobowiązania umownego (BGB, CISG)
> * kary umowne, odsetki
> * wyłączenie odpowiedzialności
> * jednostronne rozwiązanie umowy
> * odstąpienie od umowy przez kupującego w przypadku jej naruszenia przez sprzedającego
> * siła wyższa
> * Powszechne sposoby zabezpieczenia wykonania zobowiązań umownych:
> * kaucja
> * zastrzeżenie własności (rzeczy sprzedanej)
> * przewłaszczenie na zabezpieczenie
> * inne
>
>
> III. Elementy istotne umowy
>
> * przedmiot
> * cena -Ustalanie cen transakcyjnych między przedsiębiorcą polskim i niemieckim
> * ilość
> * warunki płatności
> * warunki dostawy
> * warunki określone przez strony
>
>
> IV. Specyfika umów z elementem zagranicznym
>
> 1. miejsce zawarcia
> 2. prawo właściwe
> 3. sąd właściwy
> 4. język
> 5. klauzula językowa
> 6. reguły interpretacyjne
> 7. klauzula podatkowa
> 8. klauzula bankowa
>
>
> V. Przetargi dla polskich wykonawców i podwykonawców na rynku niemieckim
>
>
>
> VI. Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i przedsądowej w Niemczech.
>
> 1. Pozasądowe dochodzenie należności w Niemczech
> a. Alternatywne sposoby rozwiązywania konfliktów w Polsce i w Niemczech: Arbitraż; Mediacja; Negocjacje
> 2. Sądowe dochodzenie należności w Niemczech
> a. Właściwość sądów w Niemczech – Rozporządzenie Bruksela I bis
> b. Wystąpienie z powództwem o zapłatę w Niemczech – kluczowe informacje
> c. Sądowe postępowanie upominawcze
> 3. Transgraniczne dochodzenie roszczeń w działalności gospodarczej
> a. Pojęcie „sprawy transgranicznej”
> b. Europejski nakaz zapłaty
> c. Europejskie postępowanie w sprawach drobnych
> 4. Egzekucja wierzytelności wobec niemieckiego kontrahenta
> Upadłość niemieckiego kontrahenta – zgłoszenie wierzytelności w niemieckim postępowaniu upadłościowym
> 5. Prawne możliwości sprawdzenia kontrahenta
>
>
> VII. Zakładanie spółek oraz oddziału spółki w Niemczech- Wybór formy działalności gospodarczej w Niemczech z punktu widzenia optymalizacji
>
> * Działalność gospodarcza w Niemczech
> * Jednoosobowa działalność gospodarcza (Einzelunternehmen – EU)
> * Spółki osobowe
> * Spółki kapitałowe -odpowiedzialność zarządu
> * Pojęcie zakładu
> * Porównanie wybranych form prawnych
> * Optymalizacja podatkowa - Wybór formy działalności gospodarczej w Niemczech z punktu widzenia optymalizacji
>
>
> VIII. Delegowanie pracowników w UE w świetle prawa.Problemy przedsiębiorców związane z delegowaniem do Niemiec
>
> 1. Delegowanie pracowników w UE w świetle prawa. Problemy przedsiębiorców i firm transportowych związane z delegowaniem do Niemiec
> 2. Problemy przedsiębiorców i firm transportowych związane z delegowaniem do Niemiec
> 3. Wymogi dotyczące delegowania pracowników do Niemiec
> obowiązki formalne pracodawców delegujących i konsekwencje ich nieprzestrzegania
> 4. płaca minimalna na przykładzie regulacji niemieckiego prawa i związane z tym problemy firm transportowych
> 5. Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
> - zasady dot. podlegania ubezpieczeniom społecznym pracowników delegowanych - jak uzyskać zaświadczenia A1 i porozumienia szczególne
>
> 19.00  zakończenie
>
>
>
> [Roedl & Partner]
>
> Termin: 27.03.2017
>
>
> Miejsce: Warszawa, Centrum Giełdowe , Książęca 4
>
>
>
> Opis i Zgłoszenie
>
>
> ---------------------------------------------
>
>
>
> Założenie szkolenia
> * Na exporcie , imporcie i pozostałych usługach z Niemcami można dużo zarobić pod warunkiem, że się wie jak to profesjonalnie realizować
> Cel szkolenia
> 1. Nowi kontrahenci- Opracowanie trybu i formy zawierania nowych kontraktów importowo-eksportowych
> 2. Dotarcie do nowych rynków zbyt
> 3. Niemieckie KNOW HOW
>
> Nowe rynki zbytu
>
> Niemcy to najczęstszy kierunek zagranicznego rozwoju polskich przedsiębiorstw. Niemcy wciąż pozostają dla blisko połowy polskich przedsiębiorców (48 proc.) rynkiem, który przynosi najwięcej przychodów.
>
> W samym tylko listopadzie 2016 r. sprzedaż towarów z Polski do Niemiec wyniosła 4,8 mld euro . Z kolei import z Niemiec do naszego kraju wzrósł w tym samym czasie o 7,8 proc. i wyniósł 40 mld euro.
>
> Polska dla Niemiec
>
> W rankingu najważniejszych partnerów handlowych Niemiec Polska znalazła się w ubiegłym roku już na 7. miejscu.  Nasz kraj wyprzedziły tylko USA, Francja, Holandia, Chiny, Wielka Brytania i Włochy. – Wzrost polskiego eksportu do Niemiec o 11,2 procenta, czyli o 5 miliardów euro, to tyle, ile wynosi cały nasz eksport do Stanów Zjednoczonych .
> Świetne perspektywy
>
>
> Ponad 6 tys. firm z udziałem kapitału niemieckiego prowadzi w Polsce swoją działalność, zatrudniając około 300 tys. osób. Zaangażowanie kapitałowe niemieckich przedsiębiorstw jest szczególnie widoczne w przetwórstwie przemysłowym, m.in. w branży motoryzacyjnej oraz chemicznej. Niemcy to także największy dostawca towarów do Polski i główny odbiorca polskiego eksportu
>
>
> Opis i Zgłoszenie
>
>
>
> Polski EXPORT i IMPORT w listopadzie 2016- mld EUR
> EXPORT IMP.
> NIEMCY 4761 3933
> W.BRYTANIA 1165 465
> CZECHY 1111 615
> FRANCJA 882 693
> WŁOCHY 802 919
> HOLANDIA 781
> HISZPANIA 513 437
> SZWECJA 484
> ROSJA 464 1007
>
>
>
>
> Wzrost inwestycji
>
> Głównym motywem ekspansji polskich firm w Niemczech jest właśnie uzyskanie dostępu do nowych rynków i klientów. Polskie firmy w Niemczech doceniają też jakość infrastruktury, , innowacyjność, dyscyplinę płatniczą w biznesie i przewidywalność polityki gospodarczej.
>
> Niemcy są
> w Polsce największym inwestorem zagranicznym. Dotychczas niemieckie podmioty najwięcej zainwestowały w Polsce w branży przetwórstwa przemysłowego (31% niemieckich inwestycji ogółem), m.in. w motoryzacji i branży chemicznej. Na kolejnych pozycjach pod względem wielkości inwestycji plasują się: działalność finansowa i ubezpieczeniowa (26%) oraz handel hurtowy i detaliczny (15%).
>
> Zgłoszenie
>
>
>
> Kontakt:
> 22 644 18 35
> k. 662 071 646
>
> Zgłoszenie
> Polecamy:
>
> Kontrahenci z Chin 23.03.2017
>
> Kontrahenci ze Wschodu 31.03.2017
>
> Rezygnacja
> Szanujemy Państwa prywatność - dziękujemy za odebranie maila.
> Jeśli nie życzą sobie Państwo otrzymywać informacji prosimy kliknąć link poniżej lub odpisać NIE WYSYŁAJ
>
> wypisz się z listy mailingowej

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ISMR Chłodna 51 Warszawa kredyty

 Firma spamująca. Autorstwa <a href="//commons.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Celeber96&amp;action=edit&amp;redlink=1" class="new" title="User:Celeber96 (page does not exist)">Celeber96</a> - <span class="int-own-work" lang="pl">Praca własna</span>, Domena publiczna, Link

Przykłąd spamu od europejskafirma.pl zabronionego ustawą

Już dawno pisali, że za spamowanie będą kary: https://www.google.pl/search?q=kary+za+nielegalny+spam Klasyczny przykład naruszenia art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne. Return-Path: < lukasz.krajewski@europejskafirma.pl > Received: from cloudserver021925.home.net.pl (89.161.134.81) (HELO cloudserver021925.home.net.pl) Dnia 2 lutego 2017 o 01:01 "lukasz.krajewski" < lukasz.krajewski@europejskafirma.pl > napisał(a): Sz. P. Xxxxxxx Yyyyyyyyy Szanowni Państwo! Instytut Europejskiego Biznesu, założony 12 grudnia 2005 r., pragnie pogratulować Państwa Firmie sukcesów w biznesie i zdobycia tytułu Gepard Biznesu 2016. Informacja o tym jest pod adresem: http://businessnow.pl/12133,gepardy-biznesu-2016.html Państwa Firma, wymieniona w tym rankingu, może już używać bezpłatnie, publicznie i bezterminowo tytułu Gepard Biznesu 2016, przyznanego w jedenastej edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2016. To znaczy, że np. na Państwa stronie internetowej może ...

przykład spamu od kalendarzowy druk , kalendarzereklamowe opinie

Przykład spamu niezgodnego z art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjnego. Email rozesłany na adresy bez uprzednio uzyskanej zgody zgodnie z art. 174 ustawy p.t. Już dawno pisali, że za spamowanie będą kary: https://www.google.pl/search?q=kary+za+nielegalny+spam Działalnośc taka zakazana jest ustawowo Art. 16.1 “Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z dnia 8 czerwca 1993 r.; zmiany: z 1996 r. Nr 106, poz. 496, z 1997 r. Nr 88, poz. 554, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 2000 r. Nr 29, poz. 356 i Nr 93, poz. 1027), Firma posiada serwer w home.pl a nie czyta poradnika antyspamowego upublikowanego przez tę firmę :     poradnik antyspamowy home.pl gdzie wyraźnie home.pl sugeruje swoim klientom [...] Większości użytkowników z tej listy nie interesują Twoje e-maile z ofertą handlową (reklamami) .[...]   Firma Drukarnia - Kalendarze Reklamowe ul. Jawornicka 8 60-161 Poznań ma w d... odbiorców swoich "reklam" i ...