Przejdź do głównej zawartości

dialog ze spamerem i policjantem

Miejsce akcji, adres przed domem spamera.
Sytuacja: przed bramą spamera stoją 3 zezłomowane samochody, wraki, stoi Pan X tego pozostawienia i stoi spamer, czekają na Policję. Przyjeżdża Policja:

Policjant: słucham co się stało.
Spamer: Ten Pan postawił mi przed wjazdem jak Pan widzi te wraki, nie mogę wjechać, ani wyjechać.
Policjant: Pan tu przywiózł te wraki ?
Pan X: Tak, ja przywiozłem, tylko dlatego, że ten Pan mimo iż go uprzedzałem, pisałem meile, że narusza ustawę prawo telekomunikacyjne, to nadal narusza.
Policjant: słucham ?
Pan X: tak, od 25 grudnia jest zakaz używania końcowych urządzeń telekomunikacyjnych dla celów marketingu bezpośredniego, chyba, że posiada się utrwaloną zgodę odbiorcy, ten Pan nie posiada mojej zgody, a mimo to wysyła na mój email oferty handlowe...
Policjant: ale pisał Pan do tego Pana aby tego nie robił ?
Pan X: tak pisałem, mam wszystkie dowody, ślady elektroniczne i meile
Policjant: dlaczego Pan wysyłał, do tego Pana meile, jeśli ten Pan pisał do Pana, aby tego nie robił ?
Spamer: pytałem tego Pana, jaki jest jego adres meilowy, aby go wykasować, ale ten Pan nie chciał mi go podać.
Policjant: dlaczego Pan nie podał temu Panu adresu email i nie było by problemu...
Pan X: byłby problem, bo ten Pan usunął by mój adres email i nadal by naruszał ustawę, a ja muszę tak działać, aby ten Pan nie naruszał ustaw, jeśli ja nie mogę naruszać żadnych ustaw, to dlaczego temu Panu miałoby to ujśc na sucho naruszanie ustawy prawo telekomunikacyjne ?
Policjant: w takim razie co mają teraz wspólnego z tym te wraki ?
Pan X: musiałem to zrobić, aby ten Pan wezwał Policje bo mi należy się za to mandat.
Policjant: tak, ja Panu za ten czyn moge nałozyć mandat 300 zł.
Pan X: i o to mi chodzi, ja odmawiam przyjęcia mandatu, Pan robi wniosek do sądu, ja idę do Sądu i opowiadam w sądzie, że ten Pan narusza ustawę prawo telekomunikacyjne i mówię sędziemu, że owszem jeśli ja mam być ukarany z kodeksu wykroczeń art. 91, to ten Pan musi być ukarany z art. 209 ustawy prawo telekomunikacyjne. Tam coś wychodzi 15.000 zł. Ja mam dowody, mam meile, mam adresy IP, mam treści... jestem w stanie udowodnić winę tego Pana, że jest spamerem
Spamer: To jak ja mam pozyskać nowych kontrahentów ?
Pan X: Prosze Pana, nie wiem, ale tak, aby nie naruszać ustawy. Tak jak Pan widzi, jestem tak zdesperowany, że jechałem 150km aby Panu pokazać, że źle Pan robi.
Policjant: dobrze, Panowie, to kończmy to, Pan podtrzymuje swoje wezwanie ?
Spamer: podtrzymuje
Pan X: ale Pan wie czym to się wiążę, zapłaci Pan za swój spam.
Policjant: ja ustawy prawo telekomunikacyjne nie znam, ale jeśli jest tak, jak ten Pan mówi, to jego wersja jest bardzo prawdopodobna i w Sądzie Pan zapłaci za blokowanie pasa drogi, a Pan za spamowanie, ale to już rozstrzygnie Sąd.
Spamer: no dobra, to ja się zastanowię
Pan X: dobra, to ja w ciągu godziny usuwam wraki, a Pan napisze w notatce, że Pan wzywający zobowiązał się przed Panem nie naruszać ustawy prawo telekomunikacyjne.
Policjant: mogę tak zrobić.


Sprawa zakończona, strony się rozeszły

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ISMR Chłodna 51 Warszawa kredyty

 Firma spamująca. Autorstwa <a href="//commons.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Celeber96&amp;action=edit&amp;redlink=1" class="new" title="User:Celeber96 (page does not exist)">Celeber96</a> - <span class="int-own-work" lang="pl">Praca własna</span>, Domena publiczna, Link

Kontrukcje stalowe i urządzenia spam

Przykład spamu rozsyłanego na przypadkowe adresy email: Return-Path: < firma@biznesowy.email > Received: from cloudserver2082506.home.net.pl (89.161.254.214) (HELO cloudserver2082506.home.net.pl)  Dnia 12 lutego 2017 o 21:11 Konstrukcje i Urzadzenia < firma@biznesowy.email > napisał(a):  Proszę o zgodę na  przesłanie  informacji   dotyczącej     wytwarzanych przez moja Firmę konstrukcji stalowych     i urządzeń technologicznych.    Proszę odpisać  Tak lub  Nie Poczytaj artykuły na ten temat: https://google.pl/search?zakaz+wysyłania+ofert+handlowych+do+firm+na+email Porady prawne na forum prawniczym: https://www.google.pl/search?q=wysyłanie+ofert+handlowych+drogą+elektroniczną+2016  

spam finansowy kredyty dla firm

Numery telefonów do spamerów finansowych: Artur Wojtowicz +48 690799019; 690 799 019 Łukasz Rzeszotek 662205510 Joanna Rudnik  +48 512 013 570 Adam Kowalik Więcej informacji:  690 799 019 (+48) 530472956 Tel.: +48.574.949.925 Joanna Rurańska specjalista ds. finansowania firm Tel. +48 506 284 883 Jesli wyraża Pan/Pani zgodę biuro@finansujemybiznes.pl 796507989 NOTA informacyjna Wiadomość przeznaczona dla odbiorców profesjonalnych. Państwa adres email pozyskano z dostępnych stron www w celu przesłania zapytania o możliwość przedstawienia informacji o usługach skierowanych wyłącznie do przedsiębiorstw. Treść wiadomości nie stanowi oferty. Wiadomość nie jest skierowana do konsumenta, czynności nie mają charakteru marketingu bezpośredniego, nie zmierzają w kierunku zawarcia umowy. W przypadku gdy adres email zawiera Państwa dane osobowe [lub gdy Państwo tak uważacie (imię, nazwisko lub inne dane pozwalające na Państwa identyfikację)] prosimy o wyrażenie zgody na